Wednesday 1 November 2017

Alternativ Trading Arbeidsbok


Jeg begynte å handle med Adam i januar i år. Jeg hadde vært trading aksjer alene for en stund med varierende grad av suksess. Mesteparten av den suksessen var fordampet i 2000 da jeg ble fanget i nedgangen i markedet og holdt på med noen posisjoner helt nede. (Absolutt ikke en god måte å tjene penger på aksjer.) Jeg bestemte meg endelig for at en mentorskap ikke bare kunne forbedre mine handelsferdigheter, men i det lange løp ville mer enn betale for seg selv. Jeg var imponert over Adams vekt på disiplin, og dette handlingsaspektet er det jeg fortsatt har mest med, selv om jeg blir bedre på det. Mitt opprinnelige mål var å supplere inntektene mine med 500-1000 per måned, mens jeg økte min IRA-vekst med dobbelt så mye (IRA er i stor grad i fond). I løpet av de siste 2-3 månedene har jeg faktisk fått avkastning som er dobbelt så mye dette i en tid som har vært veldig flyktig. I tillegg kan jeg ikke begynne å anslå dollarene som er lagret ved å komme seg ut av dårlige handler tidlig, i stedet for å holde på håp om at markedet vil vende seg i min favør. I dag har det vært en dårlig dag for markedet, men det var også fredag ​​19. oktober. Men ved hjelp av Adams metodologier kunne jeg holde tapene mine håndterlige og igår hadde ikke bare tilbakebetalt noen tap, men faktisk økte min samlede portefølje med flere tusen dollar. Så hva er det som Adam lærer det som fungerer. 1 - Disciplin, disiplin, disiplin. Dette har vært det vanskeligste konseptet for meg å forstå selv om det sannsynligvis er det enkleste. Nye handelsmenn trenger ikke å unlearn de dårlige vaner som jeg lærte meg selv. 2 - Hvordan identifisere aksjer som har potensial for rask akselerasjon basert på økende volum og støtte og motstand linjer. 3 - Når skal man kjøpe en aksje, og når man skal gå ut med enten en gevinst (slik at du ikke gir tilbake gevinstene dine) eller et stoppested, slik at du ikke blir i dårlig handel. 4 - Hans regel om 5s og 10s. Dette er en teknikk som har vært uvurderlig for meg å få bedre priser på lager. Eksempel: 25. oktober kjøpte jeg POT. Jeg hadde sett denne aksjen, men hadde ikke lyst til å jage den. Så da det begynte å komme ut av lavene den morgenen og steg over 100, satte jeg i en ordre som ble fylt på 100,35. Den 30. oktober nådde det en høy på rundt 123, så da det begynte å komme ned, bestemte jeg meg for å låse fortjeneste på 120.05. Jeg tror at selv Adam ville være fornøyd med 20 poeng på 4 dager. Vis alle mine handler ut dette bra. Absolutt ikke. Men å ha Adam som mentor har forbedret sjansene mine. 5 - Å være fornøyd med singler hvis det er alt markedet gir. Vi alle liker hjemmekurs, men akkurat som i baseball, den som svinger for gjerdene oftest, er den som ofte slår ut. Den store forskjellen i resultater de siste par månedene har vært en vilje til å ta 500, 300, noen ganger til og med 200 på handel noen ganger enda mindre. Nå, hvis jeg bare kunne opprettholde den typen disiplin med alle mine handler, kunne jeg avslutte jobben min. William A. i Michigan - William A. MichiganAutomatisk Kjør Excel Makroer via Workbook Amp Arbeidsark Hendelser Koden nedenfor viser hvordan du kan bruke Excels Workbook Events til å kjøre koden når arbeidsboken åpnes, aktiverer, deaktiverer, lukker og lagrer. Den raskeste måten å komme til Excels Workbook Events, er å høyreklikke på arkbildet (øverst til venstre ved siden av kvotfilen) og velg sitat Vis kodenett. Deretter velger du et arrangement fra rullegardinlisten quot Prosedragsfortegnelse. For Excel 2000 må du velge kvote Arbeidsbokkvitt fra førstegangsfortegnelsen Objektkvittering. Alle eksemplene må plasseres i det Private Modulet i arbeidsboken Objektkvitt ThisWorkbook-sitat som beskrevet ovenfor. Med mindre annet er oppgitt, skjul alle Excels standardmenyer og verktøylinjer, og vis kun din tilpassede verktøylinje. Denne koden vil avgjøre om brukeren har lukket arbeidsboken eller bare aktivert en annen. Denne koden (med mindre endret) antar at du har en tilpasset verktøylinje kalt sitat MyToolBar sitat som er knyttet til arbeidsboken. Når brukeren lukker eller deaktiverer arbeidsboken, blir alle verktøylinjer og menylinjer gjenopprettet som før. For å legge til en tilpasset verktøylinje, gå til ViewgtToolbarsgtCustomize-Attach, og kopier deretter den tilpassede verktøylinjen til arbeidsboken. Koden under her må plasseres innenfor en standardmodul. Det forutsetter også at du har et skjult ark med CodeName of Sheet3. Forhindre at en bruker lagrer en arbeidsbok som et annet navn. Det vil si, stopp dialogboksen Lagre som å vise. Automatisk velg fra listeboks. Denne koden må plasseres i den private modulen i regnearket. For å komme dit, høyreklikk på arknavnet-fanen og velg quotView Codequot. Dette er en arbeidsplass til quotPick fra listquot-alternativet du får på høyreklikkmenyen. SitPick fra listquot-alternativet vil bare inkludere tekstoppføringer, denne koden bruker validering for å overvinne dette. Last ned arbeidsbok Eksempel på denne automatiske markeringen av aktiv rad Denne koden må plasseres i den private modulen i regnearket. For å komme dit, høyreklikk på arknavnet-fanen og velg quotView Codequot. Her er en praktisk liten kode som vil markere den nåværende raden mens du velger den. Men bare hvis rækken ikke er tom. Utfør noen handling når brukeren avslutter en nominert mobil Denne koden må plasseres i den private modulen i regnearket. For å komme dit, høyreklikk på arknavnet-fanen og velg quotView Codequot. Denne prosedyren vil brenne automatisk når en bruker kommer ut av cellen A1 (kan være hvilken som helst celle). Merk Dimensjonen (Dim) for variabel quotrTriggerCellquot er på Prosedyre nivå. Har en celle merket ved valg Denne koden må plasseres i den private modulen i regnearket. For å komme dit, høyreklikk på arknavnet-fanen og velg quotView Codequot. Denne koden er et alternativ til boksene og kan spare mye plass og det er mye enklere å telle kryssene. Bruk bare COUNTIF-funksjonen. Denne koden fungerer på bare område A1: A10, men kan endres for å passe. Den kan også brukes i før dobbeltklikk-hendelsen. Komme forbi betinget formatering 3 Kriteriegrense Denne koden må plasseres i den private modulen i regnearket. For å komme dit, høyreklikk på arknavnet-fanen og velg quotView Codequot. Excel39s veldig hendig Betinget formatering tillater dessverre bare opptil 3 forhold. Metoden nedenfor kommer rundt denne grensen. Den er satt til å fungere på A1: A10 bare. Opprette en UserForm Splash-skjerm Høyreklikk på Excel-ikonet, øverst til venstre ved siden av quotFilequot, velg quotView Codequot og lim inn i denne koden. Nå i noen standardmodul plasser denne koden Special. Gratis valg av komplett Excel Training Course eller Excel Add-ins Collection på alle kjøp totalt over 64.00. ALLE innkjøp på over 150,00 får deg begge kjøp må skje via dette nettstedet. Send betalingsbevis til email160beskyttet 31 dager etter kjøpsdato. Øyeblikkelig nedlasting og pengene tilbake-garanti på de fleste programvare Microsoft og Microsoft Excel er registrerte varemerker for Microsoft Corporation. OzGrid er på ingen måte knyttet til Microsoft Noen av våre mer populære produkter er under. Konverter Excel-regneark til websider Trading i Excel Bygg Estimater Finans Maler amp Add-in Bundle Code-VBA Smart-VBA Print - VBA Excel Data Manipulering Amp Analyse Konverter MS Office Applications To. Analyzer Excel Downloader Excel MSSQL Migreringsverktøy Monte Carlo Add-in Excel Costing TemplatesNext: NCFM (NSE8217s sertifisering på finansielle markeder) arbeidsbok om teknisk analyse Prisrabatter Alt teknisk analyse er vitenskapen eller en kunst for å prognostisere prisretningen gjennom studiet av fortiden markedsdata, hovedsakelig pris og volum. Tekniske analytikere (TA) don8217t spørsmålet informasjonen som kan påvirke prisen som en fundamentalanalytiker, men tror at prisbevegelser ikke er helt tilfeldige, og prisene går i trender. TA8217s bruker diagrammer for å se på trender i fortiden og anta at prisene vil oppføre seg på samme måte som tidligere under lignende omstendigheter. Det er viktig at hver nybegynner til mellomhandler følger og har en god forståelse av teknisk analyse, noe som vil bety at man unngår å ta motetrender, en av de fremste årsakene til at amatørene blåser opp sine handelsregnskap. En skjult perle for alle som ønsker å lære grunnleggende om teknisk analyse, og tilgjengelig helt gratis på NSE-websiden er: NCFM-arbeidsbok om teknisk analyse. Boken starter med en introduksjon til teknisk analyse og lysestaker akkurat nok til ikke å bore en nybegynner, går inn på mønsterstudie som Head amp Shoulder, Indikatorer og Oscillatorer som EMA og RSI, og introduksjon til Dow og Elliot wave teori. Det har også en veldig interessant del om handelspsykologi, og risikostyring med introduksjon til begreper som Stop-loss og Risk Reward Ratio. Jeg vil gi dette en 4,55 og vil si er en må lese for alle nybegynnere handelsmenn. Så før du bruker en annen krone på en ny bok, sørg for at du laster ned og leser opp NCFM-arbeidsboken for teknisk analyse. Shashi Karkhanis sier: Jeg er veldig imponert over folk som deg. Jeg er også en Trader siden de siste 2 årene, og nyter min handel på Nifty. Jeg pleide å forholde seg til Futures, men siden de siste 6 månedene, har jeg nå engang kun Nifty Options. Jeg tar retningsbestemte bevegelser forsterker hovedsakelig Trail SL i nesten alle mine Trades. Mange av vennene mine bruker strategiplanlegging i alternativer. Jeg ønsket å vite din mening om dette. Tror du Retningsbevegelse er bedre eller Strategi Sikringsplanlegging er bedre i Alternativer. Takk. Shashi, jeg tror det avhenger av hva du forstår bedre og er godt i bruk. Arbitrage eller eksotiske opsjonsstrategier, er ikke noe som hver person setter pris på. Dette krever også et mye høyere nivå av forståelse av opsjonsprising og tilgang til forhåndsverktøy. I8217d si gi et skudd ved å lese denne delen til å begynne med, sier Zerodhaz-Connectcategoryqueriesstock-and-fo-queriesoption-greker Shashi Karkhanis: Takk for ditt svar. Ja, jeg hadde lest om disse strategiene før også. Det er veldig godt forklart i Layman-termer i Zerodha-kolonnen. Men jeg finner dem ekstremt vanskelig å forstå forsterkning på dem. Sannsynligvis en detaljert studie i fremtiden vil hjelpe meg (hvis jeg velger å handle på denne måten). Men retningsbevakning fungerer bedre (med små risikoer også involvert) som jeg forstår etterspørselsforsterkning forsyningssoner veldig bra i bestemte tidsrammer. Det du har nevnt, er Ekstremt korrekt, It8217s bedre å holde fast i det jeg liker mest, er det bra å gjøre. Jeg vil gjerne åpne en konto hos Zerodha også. Jeg bor i Mumbai, er du folk som opererer i Mumbai, takk også igjen for ditt svar. Shashi, Vi er online, så vi er overalt. Men ja, vi har våre salgspartnere i Mumbai som kan hjelpe deg med å komme i gang med oss. Vårt eget team ser også på å sette opp et salgsteam i Mumbai snart. Vil få noen fra teamet vårt til å sende deg e-post til kontoåpningsdetaljer.

No comments:

Post a Comment